reklama

prvý krát

Prvý krát som sa pustila do niečoho, ako je písať verejne. Veľa krát som už písala poviedky (básničky už menej), ktoré som aj posielala sem-tam do súťaží. Bohužiaľ, zatiaľ nikto oficiálne neocenil moje "vlohy" (hahaha). Tentoraz skúsim písať o konkrétnych veciach a konkrétnych situáciách (o nevymyslených, aj keď moje poviedky sú väčšinou dosť pesimistické - blížiace sa realite). Rada by som vyjadrila názor na udalosti, prípadne osoby, či veci, a potom by som rada o tom s vami diskutovala. Aby som sa necítila sama so svojím názorom. V mojom okolí je mnoho ľudí, ktorí svet (život) vnímajú úplne inak ako ja. Teda - patrím do šedého priemeru, čo sa týka bežnej existencie. Pracujem, aj keď za 6,5 roka som vystriedala 5 zamestnaní (to 5. je teraz aktuálne). Predtým som samozrejme študovala - v dnešnej dobe je to štandard, keďže mladým sa nechce ísť hneď tvrdo zarezávať... Nepatrím celkom k 100% workoholikom (som ním len na cca 50% čo je v podstate v norme), takže ešte mi zostáva aj nejaký ten voľný čas. Veľmi rada čítam - to znemaná, že všetko (od SCI-FI, cez horory až po náučnú literatúru - musím však priznať že zaľúbené romány nie sú pre mňa).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Kniha vám môže dať aj pocit slobody - tak ako pobyt vo voľnej prírode
Kniha vám môže dať aj pocit slobody - tak ako pobyt vo voľnej prírode (zdroj: ES)

V provom článku sa teda budem venovať čítaniu a celkovo tejto záľube (tie ostatné si nechám na budúce).Mám pocit, že dnešný človek už veľmi na písané slovo nedbá, radšej si zájde do kina alebo si doma pozrie nejaký fiml v TV alebo na DVD.Uznávam, že to zjednoduší potrebu predstavivosti, keďže na obrazovke už všetko vidíte, ale tiež to predstavivosť obmedzuje.Kniha umožňuje rozvíjať myslenie, predstavivosť ako aj chápanie. Každý predsa vníma a chápe veci rôzne.Už sa mi párkrát stalo, že som si prečítala knihu, podľa ktorej pol neskôr natočený film. Keď som si neskôr pozrela aj film, bola som veľmi sklamaná.Rada čítam knihy, pretože každá kniha má inú myšlienku, dokonca aj dvaja rôzni ľudia si môžu z jednej knihy vziať niečo úplne iné (tak je to v podstate aj s filmom alebo hudbou - každému sa páči niečo iné).Jedna známa nikdy veľmi často nečítala. Jedného dňa ochorela a musela ostať doma - nuda, samozrejme. Tak som jej darovala knihu (niektoré sú veľmi dobre popísané už na samotnom obale). Táto kniha ju tak zaujala, že si kúpila hneď ďalšie tri od toho istého autora - jednoducho sa jej zapáčil štýl, ktorým sa autor vyjadroval a podával svoje myšlienky ďalej...Chcem vám teda odporučiť, aby ste zobrali do rúk knihu.Môj momentálne najobľúbenajší autor je Paolo Coelho. Čítam od neho teraz asi 6. knihu, ale každá je úplne iná a vždy ma naplno zaujme - takže môžem len odporučiť.V podstate knihy čítam, keď mám chvíľu čas - keď nemám na nič iné náladu - keď sa cítim nejak stratená. Kniha mi dá vždy veľa odpovedí (samozrejme keď ich hľadám).Rozhodla som sa tu zverejniť aj úryvok:"Všetko, čo sa potrebujeme naučiť, máme pred očami: len sa treba pozorne a úctivo poobzerať vôkol, aby sme zistili, kam nás Boh vedie a aký má byť náš ďalší krok."P.C.a ešte jeden, ktorý môžete brať aj ako niečo, s čím sa stotožňujem:"Využíte všetko, čo vám život ponúka, pretože keď premárnite jednu príležitosť, dlho potrvá, kým sa vám naskytne nová."

Katarína Sádovská

Katarína Sádovská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

z ľudského rodu... :-)

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu